Početna Biznis Kako su nove generacije uticale na tržište: Najgore prošla omiljena srpska HRANA

Kako su nove generacije uticale na tržište: Najgore prošla omiljena srpska HRANA

245
0
.
Foto: Profimedia/ilustracija
Moderne generacije veoma su kritički nastrojene prema celom svetu, a kamoli prema pojedinim umetnicima, odeći, obući ili hrani, pa je s toga mnogo šta iza nas samo zbog toga što oni smatraju da je demode.

U jednom trenutku, veliki broj milenijalaca prestao je da kupuje pojedine namirnice i time ih ozbiljno izložio riziku. Ovo su sve namirnice i pića koje su milenijalci uspeli da “ubiju” ove godine.

Iza natpisa AKCIJA u prodavnicama, krije se NAJSTRAŠNIJA PODVALA

Barovi

Navodno su previše lenji da bi išli u barove, ali ih to ne sprečava da piju. Oni više nego generacije pre njih vole da sede kući i piju. Još uvek se opijaju, ali to rade u privatnosti svojih domova.

Pivo

Ne piju pivo kao što su to radili njihovi roditelji, već su se sada previše zainteresovali za vina.

Tunjevina u konzervi

Razlog za to je što većina njih nema otvarač za konzerve, pa je prodaja opala za neverovatnih 40 odsto.

Tunjevina
Foto: Profimedia
Restorani

Milenijalci su uticali na zatvaranje mnogih lanaca restorana, jer više vole da kuvaju kod kuće.

Kuhinja

Iako su okrenuti više kuhinji i kuvanju kod kuće, ali oni ubijaju i kuhinju. Razlog za to je i taj što se oni sve više odlučuju za dostavu hrane na kućnu adresu.

MAJONEZ
Foto: Profimedia
Majonez

Dobri stari majonez više nije dobrodošao u domove milenijalaca. Zbog priča da je loš i nezdrav, majonez se sve ređe nalazi na spisku za kupovinu milenijalaca.

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here