Kako izgleda idealni automobil prosečnog Srbina?

0
39
Foto: Milena Đorđević/ Polovni automobili

Interesovanje za benzincima je poraslo sa prošlogodišnjih 23 na 28 odsto.

Najtraženiji polovni automobili u 2018. godini bili su oni koji koštaju od 1.000 do 2.000 evra. Omiljene marke su Volkswagen, Audi i BMW, a već godinama je za kupce ubedljivo najvažnija granica po pitanju radne zapremine – do 2.0 litra.

Sa druge strane, u prvih devet meseci 2018. u Srbiji je registrovano 19.400 novih putničkih vozila.Najveći broj je bio marke Škoda, a iza nje su Fiat, Volkswagen, Renault, Dacia i Opel.

Cene, Printskrin: Polovni automobili

NAJTRAŽENIJA CENA 

Podatak koji dosta govori o kupovnoj moći stanovništva je taj da se najčešće biraju polovni automobili po ceni od 1.000 do 2.000 evra (22 odsto). Iza njih su oni sa cenom od 3.000 do 5.000 (17 odsto), a slede oni za koje prodavci traže od 2.000 do 3.000 evra (16 odsto). Na četvrtom mestu su kola vrednosti manje od 1.000 evra.

Gorivo, Ptintskrin: Polovni automobili

OMILJENO GORIVO

Dizel i dalje drži prvo mesto, mada sa manjom prednošću u odnosu na prošlu godinu, što se može videti po podatku da 42 odsto vozača bira polovne automobile koji koriste ovo gorivo. Interesovanje za benzincima je poraslo sa prošlogodišnjih 23 na 28 odsto. Plin je takođe postao popularniji, pošto su se automobili sa TNG uređajem tražili u 22 odsto slučajeva u odnosu na prošlogodišnjih 18.

Marke, Printskrin: Polovni automobili

NAJDRAŽI MODELI

Najtraženije marke automobila Volkswagen, Audi i BMW drže prva tri mesta, rame uz rame. Slede Opel i Mercedes. Dakle, nemački automobili su bez konkurencije po popularnosti – objašnjavaju sa portala Polovni automobili.

Tako je model koji se najčešće traži Audi A4. Odmah iza njega je Audi A6. Dominaciju četiri prstena prekida BMW „trojka“, ali na četvrtom mestu je ponovo igrač iz VW grupacije – Golf.

Godišta, Printskrin: Polovni automobili

NAJTRAŽENIJE KUBIKAŽE

Već godinama je za kupce ubedljivo najvažnija granica po pitanju radne zapremine – do 2.0 litra. Malo je onih koji uopšte razmatraju kupovinu vozila sa motorom od preko 2.000 kubika. Objašnjenje je prosto – tzv. porez na luksuz, odnosno znatno skuplja registracija za kola sa motorom od preko 2.0 litra koju vozači ne mogu, ili ne žele da plaćaju.

OSTAVI KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here